U každé objednávky si můžete vybrat jeden ze tří způsobů dopravy nebo nově také osobní odběr:
Ačkoli máme všechny způsoby dopravy prověřené a dopravcům důvěřujeme, může se výjimečně stát, že Vám objednávka dorazí poškozená. Pokud už při přebírání zásilky uvidíte, že balík je poničený, nebo po jejím rozbalení najdete zboží v jiném než 100% stavu, obraťte se prosím s reklamací přímo na daného dopravce. Pokud budete mít s dopravou jakékoli jiné problémy, můžete samozřejmě napsat i přímo nám.
Cena za dopravu, kterou uvidíte u své objednávky, je finální, tedy včetně balení a dalších náležitostí.
A dobrá zpráva na konec - při útratě již od 1000,- Kč máte dopravu zdarma, nehledě na to, jakého dopravce si vyberete. Zboží zasíláme na území České republiky.